torsdag 9 juni 2011

Tankar




Funderar på midsommar, ja vet att ja verkligen förtjänar att hitta på något! Men känner ändå från visst hål att ja gör fel!! Gör ja fel som lämnar mina barn i trygga händer i barnens egna hem för att göra något?? Barnen kommer inte sova över utan kommer ha sin mormor sovandes hos sig, de alla 3 e mormor grisar så ja vet att dem kommer känna sig trygga!! De e ett år sen ja lämnade mina barn sist o då gjorde ja de för att fira vårt bröllop! Ja har inte på 4 år "festat" men nu tänkte ja festa till de! De känns både bra o dåligt!! Ja vill göra de för o hämta nya krafter o få ny energi till mina barn! Samtidigt till ja inte lämna dem för tänk om dem blir ledsna eller skadar sig eller nåt o ja inte e där som dem e vanna vid!!
Vi kommer köra hem
Så fort de bara e möjligt dagen efter!!
Älskar min familj<3
AMANDA<3AGNES<3ALMA<3 ni e mitt liv min stora kärlek o glädje!! Ja älskar er så de gör ont i varenda millimeter av min kropp!! Underbara ungar<3






1 kommentar:

  1. Det finns inget rätt eller fel men man behöver vara "bara" vuxen ibland för att vara en bra förälder. Njut du av midsommarfirandet, barnen har det hur bra som med mormor:-)
    ram Petra

    SvaraRadera